خبر فوری

ترس حاکمیت از دانشجویان و سرکوب در پلی تکنیک


در پی سرکوب دانشجویان پلی تکنیک برای انجام پروژ دفن شهید گمنام در دانشگاه پلی تکنیک، فضای این دانشگاه هر روز امنیتی تر و پلیسی تر می شود.

امروز دوشنبه 5 اسفند ماه که قرار است شهدای گمنام از دانشگاه تهران به پلی تکنیک تشیع شوند تا در ساعت 12 در دانشگاه پلی تکنیک دفن شوند،11 تن دیگر از فعالین داانشجویی به دانشگاه ممنوع الورود شدند.
علاوه بر ممنوع الورود شدن محسن غمين، امير جهانگيری، هادی پلاور، ابراهيم رحمانی، فهيمه ضيايی، آرمان صداقتی، امير فتحی و ... ، تعداد زیادی از دانشجویان را نیز به دلایل واهی مانند همراه نداشتن کارت دانشجویی به دانشگاه راه نمی دهند و این در حالی است که امروز بنا به فراخوان عمومی صدا و سیما و تبليغات ستاد استقبال از شهدا، در تماميه روزنامه ها و نماز جمعه ی اين هفته ورود برای عموم! آزاد است.

قابل توجه است که در داخل دانشگاه نیروهای سازماندهی شده لباس شخصی به وفور دیده می شود، همچنین تعداد نیروهای انتظامات و حراست چند برابر شده است. به طوری که می توان گفت برای هر پلی تکنیکی حاضر در دانشگاه یک نیروی سرکوب سازماندهی شده است. در خارج دانشگاه نیز نیروی انتظامی و نیروهای سازماندهی شده لباس شخصی فضای رعب و وحشت ایجاد کرده اند و احتمال بازداشت دانشجویان ممنوع الورود توسط این نیروها بسیار زیاد است.

هیچ نظری موجود نیست: