استعفاي مدير كل امور دانشجويي دانشگاه پلي تكنيك

ديروز 15 آذر 87 پس از يك هفته اعتراضات پياپي دانشجويان پلي تكنيك، مديريت دانشگاه مجبور به تسليم به خواسته ي دانشجويان شده و با حضور دكتر آرزو، معاونت دانشجويي و فرهنگي، در خوابگاه نجات اللهي و بركناري مدير كل دانشجويي، مهندس فراهاني، بار ديگر قدرت جنبش دانشجويي ثابت شد.
با آن كه در بيانيه ي شوراي متحصنين كه امروز 16 آذر، در تشكر از مديريت به اجبار اين چنين نوشته مي شود، و اگر فشاري نبود ، هيچ جاي تشكر و قدرداني از مسئولين دانشگاه نبود و اگر بنا به "تكريم دانشجو" بود، وظيفه ي مديريت اين بود كه پيش از هر اقدامي از سوي دانشجويان، خود به بركناري فراهاني اقدام مي كردند.
اما آنچه اكنون اهميت دارد، نمايش قدرت جنبش هاي مردمي و خود جوش و اخطار به دانشگاه و در رده ي بالاتر به دولتمردان است، كه به اعتراض خود پاسخ گرفتند.
لازم به ذكر است بيانيه اي كه با نام شوراي متحصنين در تشكر از مديريت به برد هاي دانشگاه نصب شده بود، قبل از ظهر توسط اعضاي شوراي متحصنين، جعلي اعلام شده و از برد ها پاييند آورده شد.
رفتار نا شايست جعل نام هاي تشكل هاي دانشجويي براي القاء تفكرات مديريت، جهت كنترل نظامي دانشگاه، ياد آور روز هاي انتشار نشريات جعلي در پلي تكنين است.

هیچ نظری موجود نیست: