امين شجاع و امين آريا بازداشت شدند

امین شجاع و امین آریا دو تن از دانشجویان دانشگاه تربیت معلم تهران و از برگزار کنندگان تحصن خردادماه اين دانشگاه پس از احضار به دادگاه انقلاب در شهر کرج بازداشت و به زندان رجایی شهر منتقل شدند.

لازم به ذکر است که پس از تحصن و اعتراضات دانشجویی در دانشگاه تربیت معلم تهران 12 تن از دانشجویان این دانشگاه احضار و شماری از آنان چندین روز بازداشت شدند.

همچنین شخصی که خود را "بازپرس حسین" معرفی می کند، مرتبا با تماس با دانشجویان دانشگاه تربیت معلم به تهدید آنان می پردازد. وی از سیوان فرخزادی یکی دیگر از دانشجویان دانشگاه تربیت معلم خواسته است تا خود را به دادگاه انقلاب معرفی کند. طی روزهای گذشته محمد شریفی یکی دیگر از دانشجویان دانشگاه تربیت معلم نیز بازداشت شد، که پس از آن بازپرس حسین با تلفن همراه وی با دانشجویان تماس گرفته و آنان را تهدید می کند.

۲ نظر:

ناشناس گفت...

حداقل تایتل پست‌ها رو شماره بذارید. بهتر از اینه که title unknown باشه که.

Unknown گفت...

بیانیه دانشجویان سوسیالیست به مناسبت اول مهر و آغاز سال تحصیلی جدید

حوادث چند سال اخیر به روشنی نشان داده است که جوانان معضل استراتژیک رژیم حاکم هستند و رژیم حاکم مانع نخستین نسل جوان در مسیر نیل به سعادت و بهروزی فردی و اجتماعی است . رژیم حاکم پیوستن به خیل عظیم بیکاران را به آینده محتوم بخش عمده جوانان تبدیل کرده است . آنها را در منگنه زندگی جهنمی در " حال " و ابهام و سرگردانی در " آینده " گرفتار آورده است . اعتیاد ، خود کشی ، تن فروشی ، تکدی گری ...

http://www.socialist-students.com/archive/baiania/baianye13870631-1mehr.htm

رفقا در صورت امکان ادرس سایت را در وبلاگ درج کنید و برای دوستان خود نیز بفرستید.