محسن غمین آزاد شد


محسن غمین دانشجوی دانشگاه پلی تکنیک تهران که در روز 13 آذر توسط نیروهای امنیتی بازداشت شده بود امشب 30 دی پش از انتظار چند ساعته ی خانواده اش در مقابل زندان اوین دقایقی پیش (19-20 شب) از این زندان آزاد شد . لازم به ذکر است آزادی وی پس از تحویل وثیقه ی 80 میلیونی انجام گرفت.آزادی محسن غمین را به خانواده ی محترم وی که در این مدت از هیچ کوششی برای آزادی فرزندشان دریغ نکردند و تمام کسانی که حامیان و همراهان دانشجویان دربند بودند تبریک می گوییم.
طبق اخبار رسیده خانواده ی انوشه آزاد بر دانشجوی دانشگاه تهران که در تاریخ 11 آذر بازداشت شده بود نیز امروز با قرار قبلی مراجع قضائی و پس از پرداخت وثیقه ی 30 میلیونی در مقابل درب زندان اوین منتظر آزادی وی هستند
اخبار تکمیلی : پس از گذشت 1 ساعت از آزادی محسن، آنوشه نیز آزاد شد.به خانواده ی آنها گفته شده بود که ساعت 4 برای آزادی فرزندانشان به مقابل زندان مراجعه کنند.
.تا آزادی تمام دانشجویان دربند از پای ننشینیم

۴ نظر:

ناشناس گفت...

با سلام و عرض خسته نباشيد ، وبلاگ هواداران سازمان فداييان ( اقليت ) با درج " مصاحبه راديو دمکراسی شورائی با حسن امیری الیاسی (پدر کیوان الیاسی) درباره ملاقات خانواده ها با دانشجويان دربند " و " مصاحبه با الهام احسنی خواهر نادر احسنی دانشجوی زندانی که هنوز پس از گذشت بيش از پنجاه روز خانواده‌اش از وضعيت وی بی خبرند " به روز شد.

ناشناس گفت...

با درود
اگر آنچه می گوئیم هستیم ، اگر فقط شعار نمی دهیم واهل عمل هستیم ، اگر آزادیخواه واقعی و برابری طلبیم ، اگر طرفدار جمهوری اسلامی نیستیم ، اگرنمی خواهیم سی سال دیگر جناح های مختلف طرفدار اسلام و ولایت فقیه چوپان و رهبر مردم در ایران باشند ، اگر به انسانیت معتقدیم و... ، به فراخوان عزیزان دانشجو پاسخ مثبت دهیم و از هیچ تلاشی در راه برگذاری اعتراضی بزرگ و متحد بر ضد رژیم و به طرفداری از دانشجویان دربند و مردم ایران کوتاهی نکنیم . فقط بهتر است زمان و مکان یا ساعت شروع و محل تجمع و اعتراض را ایرانیان در هر شهری با تشریک مساعی مشخص و اعلام کنند تا متفرق نباشیم ، همین و بس ! در پیشگاه تاریخ ، مردم ایران ، دانشجویان در بند ، خانواده هایشان و تمامی آزادیخواهان و برابری طلبان داخل و خارج ونزد وجدان خود باید پاسخ گو باشیم ، اگرتلاش و شرکت نکنیم !!! (قسمتی از مطلب جدید در وبلاگ )

ناشناس گفت...

salam man adres weblog ya neshani interneti mostafa shirvani ro mikhaham age lotf konin behem bedin mamnon misham

Unknown گفت...

با درودهای انقلابی
بیانیه اعلام موجودیت دانشجویان سوسیالیست دانشگاههای سراسر ایران
ما دانشجویان سوسیالیست دانشگاههای سراسر ایران با اعلام موجودیت خود درجهت پیشبرد اهداف و استراتژی سوسیالیستی و کارگری برای برون رفت از وضع فلاکتبار موجود حاکم بر جامعه و رسیدن به جامعه انسانی، فعالیت و مبارزه خواهیم کرد. اگرچه نظام سرمایداری اسلامی ایران در صدد سرکوب ومرعوب کردن جنبش ازادیخواهانه و سوسیالیستی حاضر در صحنه سیاسی ایران است، اما ما برای پس زدن تعرض نظام هار سرمایه، همراه و همصدا با دانشجویان ازادیخواه و برابری طلب و تمام دانشجویان چپ و کمونیست، کارگران و زنان و..............

ادامه.......در وبلاگ http://dsocialist.blogfa.com/
رفقای گرامی ما شما را لینک کردیم در صورت امکان لینک متقابل دهید
باتشکر دانشجویان سوسیالیست دانشگاههای سراسر ایران