دادگاه سه دانشجوي پلي تكنيك امروز به صورت غير علني برگزار مي شود

دادگاه رسیدگی به اتهامات این سه دانشجو دایر بر توهین به مقدسات و توهین به مراجع فردا در در شعبه‌ی ‌١٠٤٢ دادگاه عمومی مجتمع قضایی قدوسی برگزار می‌شود. پیش از این دادگاه انقلاب به بخشی دیگر از این پرونده در رابطه با توهین به رهبری و تبلیغ علیه نظام به شکل غیرعلنی رسیدگی کرده بود.
در حالی که تا پیش از این اعلام شده بود جلسه رسیدگی به اتهامات سه دانشجوی در بند دانشگاه امیرکبیر، مجید توکلی، احمد قصابان و احسان منصوری، به صورت علنی برگزار می شود، شعبه برگزار کننده بعدازظهر امروز با ارسال فکسی به وکیل مدافع این سه دانشجو اعلام کرد علنی بودن دادگاه منتفی شده و دادگاه به صورت غیرعلنی برگزار خواهد شد.


دادگاه انقلاب با اعلام سلب صلاحیت از خود در خصوص سایر اتهامات، پرونده را جهت تکمیل رسیدگی به دادگاه عمومی ارجاع داده بود. هفته گذشته به محمدعلی دادخواه، وکیل این سه دانشجو، اعلام شد جلسه دادگاه روز یکشنبه ۲۰ آبان و به صورت علنی برگزار خواهد شد. اما عصر امروز در حالی که تنها چند ساعت تا برگزاری دادگاه باقی مانده بود، از طریق فکس به وکیل دانشجویان اعلام شد که جلسه علنی دادگاه به جلسه غیرعلنی تبدیل شده است.
.

هیچ نظری موجود نیست: