مقاومت در شيرازادامه دارد

.

آزادي ، بازداشتي و محروميت از تحصيل

.

روز دوشنبه 23 دی ماه، لقمان قدیری و عبدالجلیل رضایی، پس از 9 روز بازداشت در اداره اطلاعات شیراز با قرار وثیقه آزاد شدند.این دو دانشجو روز شنبه 14 دی ماه همراه با محسن زرین کمر و کاظم رضایی بازداشت شده بودند.
همچنین عباس رحمتی یکی دیگر از دانشجویان دانشگاه شیراز نیز که روز شنبه ۲۱ دیماه بازداشت شده بود روز دوشنبه 23 دي ماه با قرار وثیقه آزاد شد.
دانشجویان دانشگاه شیراز با برگزاری مراسم کوتاهی از این دانشجویان بازداشت شده استقبال کردند و جشن کوچکی به مناسبت آزادی این سه دانشجو برگزار کردند.

..

آرش روستایی و هادی الم لی روز دوشنبه 23دي ماه با مراجعه به اداره اطلاعات شیراز بازداشت شدند.بنابراین شمار دانشجویانی که در ۲ هفته گذشته در شیراز بازداشت شده اند به ۱۰ نفر رسید. روز شنبه پس از مراجعه سعید خلعتبری، عنایت تقوی، احمد کهنسال و محبوبه خادمی به اداره اطلاعات ۴ تن از آنان (به جز خانم خادمی) بازداشت شدند و امروز نیز با ارسال پرونده این دانشجویان به دادگاه انقلاب شیراز قرار بازداشت آنان به قرار وثیقه ۵۰ میلیون تومانی تبدیل شد.

.

همچنين کمیته انضباطی تجدید نظر دانشگاه ، احکام قطعی خود را مبنی بر محرومیت از تحصیل ۷ تن از دانشجویان ( بخاطر شركت در تجمعات اخير) را صادر نمود.

حمدالله نامجو (یک ترم تعلیق از تحصیل و ارجاع به کمیته انضباطی مرکزی )

نوید غفاری (یک ترم تعلیق از تحصیل و ارجاع به کمیته انضباطی مرکزی)

افشین هوشنگ (دو ترم محرومیت از تحصیل به صورت معلق)

آرش روستایی (یک ترم تعلیق از تحصیل و ارجاع به کمیته انضباطی مرکزی )

هادی الم لی (یک ترم تعلیق از تحصیل و ارجاع به کمیته انضباطی مرکزی )

آلما رنجبر (دو ترم تعلیق از تحصیل)

امین کریمی (یک ترم تعلیق از تحصیل)

امین درستی (توبیخ کتبی و درج در پرونده)

هیچ نظری موجود نیست: