ر 17 سال زندان و تبعيد به زندان گوهر دشت

حکم تو حبس ابد بود ما به تو ارفاق کردیم!

شعبه ۱۵ دادگاه انقلاب ، آقای محمد علی منصوری را از شرکت کنندگان و برگزاركنندگان مراسم نوزدهمین سالگرد قتل عام زندانیان سیاسی سال ۱۳۶۷ به دلیل شرکت در این مراسم به احکام سنگین،غیر انسانی و باور نکردی، به ۱۷ سال زندان و تبعید به زندان گوهردشت کرج محکوم كرد. در حالی که آقای منصوری بدلیل شرکت در مراسم نوزدهمین سالگرد قتل عام زندانیان سیاسی سال ۶۷ دستگیر شده بود، وزارت اطلاعات به دلیل حساسیت بین المللی که نسبت به این قتل عام ها، که در بیانیه های سازمانهای حقوق بشری جهانی بعنوان جنایت علیه بشریت از آن نام برده می شود اتهام شرکت در این مراسم را حذف کرد و به ایشان اتهاماتی غیر واقعی و دورغین نسبت داد.

آقای منصوری در طی ۶ ماه بازداشت در بند ۲۰۹ که نزدیک به ۴ ماه آن را در سلولهاي انفرادی بسر برد تحت شکنجه های بسيار شديد جسمی و روحی قرار داشت. پس از بیش از یک سال زندان حکم سنگین و غیر انسانی ۱۷ سال زندان همراه با تبعید به زندان گوهردشت توسط صلواتی علیه او صادر گردید.

صلواتی هنگام ابلاغ حکم به آقای منصوری گفت :حکم تو حبس ابد بود ما به تو ارفاق کردیم و به ۱۷ سال زندان آنرا تبدیل کردیم. لازم به یادآوری است که آقای محمد علی منصوری سه روز پس از شرکت در مراسم نوزدهمین سالگرد قتل عام زندانیان سیاسی سال ۱۳۶۷ در ۱۱ شهریور ماه ۱۳۸۶ با یورش مامورین وزارت اطلاعات به منزل شخصی دستگیر و به سلولهای انفرادی بند ۲۰۹ اوین منتقل شد.

هیچ نظری موجود نیست: